Kdo se někdy zabýval tvorbou webu, určitě zná strukturu webu a ví, že každý web je v něčem unikátní. Tato unikátnost je však velmi nevýhodná vzhledem k SEO optimalizaci, kterou je nutné provést, když web nevyhovuje fulltextovému vyhledávání. Proto před započetím každé optimalizace pro vyhledávače je nutná SEO kontrola. Ta prověřuje veškeré vlastnosti webu, které jsou důležité k tomu, aby mohl být web kvalitně optimalizován. Po takové optimalizaci totiž zpravidla dochází ke zlepšení pozic, které jsou základním předpokladem pro zvýšení návštěvnosti.
Začít od základů je důležité
Každý zkušený SEO specialista ví, že prověřit se musí naprosto vše. Nejde jenom o samotnou strukturu webu, ale také o interní duplicitu textu, Meta description ale také Title či Sitemapy. Veškeré tyto prvky totiž hrají významnou roli v tom, jakým způsobem se bude chovat vzhledem k webu vyhledávací automat. Ten se totiž uplatňuje jak u Google, tak u Seznamu. Profesionálové však již při prvním nahlédnutím na stránky mohou zjistit, co je špatně. Při pečlivém zkoumání, které se označuje termínem SEO analýza, jsou však odhaleny kompletní nedostatky.
Analýza a návrh slov spolu souvisí
Jakožto objednavatel služeb byste měli alespoň orientačně vědět, jaká klíčová slova byste chtěli zefektivnit. Pokud si však s tímto problémem nevíte rady, specialisté vám dokážou pomoci. Firma a SEOlight s.r.o. nabízí SEO analýzu zcela zdarma. To vám dovoluje bez jakýchkoliv ztrát zjistit, co je potřeba upravit k dosažení lepší optimalizace. Základem SEO analýzy je zjistit a zkontrolovat:
– Strukturu webu – h1, h2, h3
– Interní prolinkování webu
– Duplicitu textů
– Sitemapy, Title a meta description
Po pečlivé analýze bude možné začít s optimalizací. Ta je tvořena dalšími dílčími činnosti, kdy na konci veškerého snažení je optimalizovaný web s postupně narůstající návštěvností.